پاورپوینت استراتژی بازاریابی در شرکت کلگیت برند موفق محصولات بهداشتی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت استراتژی بازاریابی در شرکت کلگیت برند موفق محصولات بهداشتی، در 185 اسلاید.

استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق رفتار مصرف کننده، تعهد به نوآوری و تعهد به ارتقای بهداشت دهان و دندان دارد. این استراتژی ها شرکت را قادر می سازد تا موقعیت خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت کالاهای مصرفی حفظ کند.
Colgate-Palmolive یک شرکت آمریکایی چندملیتی محصولات مصرفی است که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک قرار دارد. این شرکت در تولید، توزیع و ارائه محصولات خانگی، بهداشتی، مراقبت شخصی و دامپزشکی تخصص دارد. Colgate-Palmolive یکی از بزرگترین شرکت های محصولات مصرفی در جهان است که محصولات آن در بیش از 200 کشور و منطقه به فروش می رسد.
تاریخچه
این شرکت در سال 1806 توسط ویلیام کولگیت، سازنده صابون و شمع تاسیس شد. در سال 1873، این شرکت اولین خمیر دندان خود را به نام خمیر دندان Colgate معرفی کرد. در سال 1896، Colgate اولین خمیر دندان را در یک لوله به نام Colgate Ribbon Dental Cream (اختراع شده توسط دندانپزشک واشنگتن شفیلد) فروخت. همچنین در سال 1896، کلگیت مارتین ایتنر را استخدام کرد و تحت هدایت او یکی از اولین آزمایشگاه های تحقیقات کاربردی را تأسیس کرد.
در سال 1928، Colgate با شرکت Palmolive-Peet ادغام شد که صابون Palmolive و صابون Ivory را ساخت. شرکت ادغام شده به Colgate-Palmolive تغییر نام داد. در سال‌های پس از آن، Colgate-Palmolive تعدادی شرکت دیگر از جمله Hill’s Pet Nutrition، Softsoap و Speed Stick را خریداری کرده است.
1- مدیریت پورتفولیوی برند
امروزه برندهای Colgate-Palmolive عبارتند از خمیر دندان Colgate، صابون Palmolive، دئودورانت Speed Stick، صابون دست نرم، صابون Irish Spring، Hill’s Pet Nutrition و Tom’s of Maine. محصولات این شرکت در بیش از 200 کشور و منطقه به فروش می رسد.
مجموعه برند Colgate-Palmolive شامل برخی از برندهای معروف مانند خمیر دندان Colgate، صابون ظرفشویی Palmolive، پاک کننده آژاکس، دئودورانت Speed Stick و غذای حیوانات خانگی Hill’s Science Diet است. این برندها از طریق کانال‌های مختلف از جمله تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات چاپی، کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی و قرار دادن محصولات به بازار عرضه می‌شوند.

2-مسئولیت اجتماعی
Colgate-Palmolive به مسئولیت اجتماعی شرکت متعهد است. این شرکت تعدادی ابتکار برای ارتقای پایداری، حفاظت از محیط زیست و مسئولیت اجتماعی دارد. به عنوان مثال، Colgate-Palmolive برنامه ای برای کاهش میزان آب مصرفی در فرآیندهای تولید خود دارد. این شرکت همچنین برنامه ای برای کمک به بهبود سلامت دهان و دندان در کشورهای در حال توسعه دارد.
استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive
Colgate-Palmolive از یک استراتژی بازاریابی جامع و چندوجهی برای حفظ رهبری خود در صنعت مراقبت از دهان و بهداشت شخصی و همچنین گسترش آن به سایر دسته های مرتبط استفاده می کند. در اینجا عناصر کلیدی استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive آمده است:
به طور کلی، مجموعه برند Colgate-Palmolive به عنوان یک دارایی مهم برای شرکت عمل می کند و به آن اجازه می دهد تا جریان های درآمدی خود را متنوع کند و به طور موثر با سایر شرکت های کالاهای مصرفی رقابت کند. با استفاده از برندهای قوی خود و سرمایه گذاری در فرصت های رشد، این شرکت می تواند به موفقیت بلندمدت خود ادامه دهد.
3- نوآوری و توسعه محصول
نوآوری و توسعه محصول همیشه از اجزای مهم استراتژی بازاریابی Colgate-Palmolive بوده است. Colgate-Palmolive به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه کالاهای مصرفی در جهان، به طور مداوم در تلاش است تا محصولات جدید را توسعه دهد و محصولات موجود را برای برآورده کردن نیازها و ترجیحات مشتریان در حال تغییر ارتقا دهد. در اینجا چند روش وجود دارد که در آنها Colgate-Palmolive از نوآوری و توسعه محصول به عنوان یک استراتژی بازاریابی استفاده می کند:
برای مثال، کمپانی «کلگیت پالمولیو» هنگام عرضه خمیر دندان خود که طعم خاصی داشت، در بیش از ۴۰ کشور تنها از دو نمونه آگهی استفاده کرد. این کمپانی به دلیل استفاده از مواد اولیه یکسان و همچنین آگهی تجاری یکسان، به ازای هر کشور معادل ۱ تا ۲ میلیون دلار فقط در بهای تمام شده کالا صرفه‌جویی کرد.

فهرست مطالب:
داستان برند کولگیت؛ بیش از دو قرن تولید محصولات بهداشتی
تاریخچه تأسیس
ادغام های شرکت کلگیت
تغییر نام شرکت
معرفی محصولات جدید
استراتژی تبلیغات کلگیت
تغییر استراتژی و بازگشت به اوج
برنامه ریزی برای بهره وری وبازطراحی استراتژی ها
خمیردندان انقلابی توتال
توسعه برند محصول همراه
بازاریابی انبوه
وارد ذهن مصرف‌کنندگان خود شوید
چگونه محصولات شما می‌تواند به حل مشکلات مصرف‌کنندگان شما کمک کند
چه زمانی بازاریابی برند موفق ترین است؟
توسعه برند
انواع توسعه برند
توسعه فرم محصول
توسعه تخصص شرکت
توسعه حق امتیاز (فرانشیز) مشتری
توسعه تمایز برند

توسعه پرستیژ برند
توسعه با انتقال مؤلفه
توسعه با استفاده از شیوه زندگی
ایجاددامنه سبک بصری برای گسترش دامنه محصولات
اشتباهی که به شکست برندینگ منجر شد-مطالعه موردی کلگیت
مهم‌ترین اشتباهات برندینگ که می‌توانند به شدت برای سازمان‌ها زیان‌آور باشند
استراتژی بازاریابی محتوا
مطالعه موردی برند کلگیت
آنسوف ماتریس کلگیت
آمیخته بازاریابی Colgate-Palmolive
تحلیل بازاریابی Colgate-Palmolive 5C
تجزیه و تحلیل PESTEL و تجزیه و تحلیل محیط درشرکت کلگیت
استراتژی بازاریابی Colgate-Palmolive
. ماتریس
BCG در استراتژی بازاریابی Colgate-Palmolive
ارزش ویژه برند Colgate-Palmolive
تجزیه و تحلیل رقبا در استراتژی بازاریابی Colgate-Palmolive
تحلیل بازار Colgate-Palmolive
مدل 7 اس مکنزی در شرکت کلگیت
تحلیل زنجیره ارزش کلگیت
مثال تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش
استراتژی اقیانوس آبی کلگیت
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 1421 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 185

حجم فایل:6,388 کیلوبایت

 قیمت: 290,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    185اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش