پاورپوینت خلق ارزش مشترک

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت خلق ارزش مشترک، در 34 اسلاید.

مشارکت مشتریان در خلق ارزش موضوعی است که در طی دهه اخیر در رویکردها و شیوه‌های بازاریابی مورد توجه تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات قرار گرفته است. بر همین اساس بنگاههای تولید و عرضه در پی شناسایی و به کارگیری روش های مختلف برای برقراری و توسعه ارتباط با مشتریان به منظور تأمین نظر آنها در مورد استفاده از محصولات و جلب مشارکت آنها در کیفیت افزایی محصولات خود برآمده‌اند.
این موضوع با فزونی گرفتن میزان عرضه محصولات نسبت به تقاضا و شدت گرفتن فضای رقابتی در عرضه محصول اهمیت بسیاری دارد. از سویی تغییر در نوع نیاز و سلیقه مصرف‌کنندگان نیز بر اهمیت موضوع افزوده است. در نتیجه بخش عمده‌ای از مطالعات و تحقیقات حوزه بازاریابی به یافتن راهکارهای جلب مشارکت فعال مشتریان در خلق ارزش جدید اختصاص دارد. خلق مشترک ارزش، در تولید محصولات و توسعه کمی و کیفی در دستور کار کسب ‌وکارها قرار دارد.
بدون شک مشارکت موثر شهروندان در ارائه بازخور مناسب به صاحبان و عوامل بنگاه‌های تولیدی و خدماتی در بهبود خدمات آنها تاثیر دارد. تعهد و مسئولیت ‌پذیری، مولد نوعی سرمایه اجتماعی برای جامعه است. تلاش برای فراهم‌سازی زمینه ایجاد و رشد آن وظیفه ‌ای همگانی است که در نهایت منافع آن نصیب آحاد افراد جامعه خواهد شد. البته فراگیری این نگرش در جامعه نیازمند نوعی فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی عمومی برای ارتقای در جامعه از اهمیت و ضرورت این موضوع می‌باشد.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 2611 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 34

حجم فایل:2,543 کیلوبایت

 قیمت: 60,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل شامل:
    1-مقدمه
    2-مفهوم خلق ارزش مشترك Value Co-Creation
    3-مزایای درگیرشدن مشتری
    4-محورهای خلق ارزش مشترک از نظر پورتر و کرامر
    5-ابعاد خلق ارزش مشترک
    6-عوامل موثر بر خلق ارزش مشترک
    7-موسسات داخلی در زمینه ی خلق ارزش مشترک
    8-رویکردهای رویکرد منطق خدمات برتر در خلق ارزش مشترک
    مختلف به خلق ارزش مشترک
    9-رویکرد منطق خدمات در خلق ارزش مشترک
    10-رویکرد علم خدمات به خلق ارزش مشترک
    11-رویکردهای دیگر به خلق ارزش مشترک
    12-نقش های مشتری در نوآوری و خلق ارزش مشترک
    13-مدل های مختلف خلق ارزش مشترک
    14-الگوی پراهاالد و راماسوامی
    15-الگو موئلر
    16-الگوی آریکا ستنروس و جاکوال
    17-الگوی مک کل لندی و همکاران
    18-مدل راماسوامی و گویلارت
    19-مدل هویر و همکاران
    20-نگاهی به مفهوم توسعه ی پایدار شرکتی ومسئولیت اجتماعی شرکتی ،
    21-مسئولیت اجتماعی شرکتی
    22-مسئولیت پذیری شرکتی
    23-فورچـون و رتبه بنـدی 1000 شـرکت برتـر جهانـی به لحاظ خلق ارزش مشترک
    24-شاخص های جدید رتبه بندی شرکت ها در سطح جهانی
    25-شاخص های مورد نظر فورچون در رتبه بندی شرکت ها و بررسی برخی شرکت های موجود
    26-بررسی شرکت های موجود در فهرست رتبه بندی فورچون
    27-جمع بندی
    29-منابع