پاورپوینت مراحل رشد روانی اجتماعی از نظر اریکسون

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
توضیحات:
پاورپوینت مراحل رشد روانی اجتماعی از نظر اریکسون، در 19 اسلاید.

در این اسلاید، بصورت خلاصه و تیتروار، مهم ترین نکات هر مرحله از رشد روانی اجتماعی از نظر اریکسون از کودکی تا کهنسالی آورده شده است. هشت مرحله رشد روانی اجتماعی اریکسون ( سایکوسوشال).
19 اسلاید و 17 عکس. که هر اسلاید و هر تصویر بصورت انیمیشن (حرکت تصویر - مثلا محو شدن، بزرگ شدن، چرخیدن) طراحی شده است.

بخشی از متن فایل:
اریکسون همانند فروید اعتقاد داشت که شخصیت هر فرد ، طی مراحلی رشد می یابد. سه وجه فعالیتهای اریکسون در گسترش نظریه فروید:
1) فروید بر دوران کودکی تاکید می کرد و معتقد بود که شخصیت تا حدود سن ۵ سالگی بطور کامل شکل میگیرد ،ولی اریکسون از کم توجهی فروید به دوره بزرگسالی انتقاد کرد و معتقد بود که رشد شخصیت در تمام طول عمر ادامه می یابد.
۲)اریکسون به جای "نهاد" بیشتر بر"خود" تاکید می کرد .در دیدگاه اریکسون "خود“ بخش مستقلی از شخصیت است و به واسطه نهاد و یا تحت تسلط نهاد نیست. بوسیله محیط اجتماعی و تاریخی فرد تحت تاثیر قرار می گیرد
۳)اریکسون به تاثیر فرهنگ، اجتماع و تاریخ بر شکل گیری کل شخصیت اعتقاد داشت.

دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 10842 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:2,888 کیلوبایت

 قیمت: 100,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    حتما باید نرم افزار پاورپوینت داشته باشید (قابل استفاده در موبایل). اگر می خواهید نمایش اسلایدها بصورت حرکتی (انیمیشنی) باشد، بعد از باز کردن این پاور پوینت، از منوی اسلاید شو، دکمه ی from beginning را بزنید یا دکمه ی استارت (یا کلید f5)، سپس برای نمایش هر خط، یکبار موس را کلیک کنید یا در موبایل با انگشت بر صفحه فشار داده، تا اسلایدها و تصاویر و نوشته ها به آرامی و با افکت، پست سر هم نمایش داده شوند.

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت