مقاله ترجمه شده تاثیر بهبود خدمات در رضایت مصرف کنندگان: مقایسه ای بین مصرف کنندگان شاکی و غیر شاکی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
مقاله ترجمه شده تاثیر بهبود خدمات در رضایت مصرف کنندگان: مقایسه ای بین مصرف کنندگان شاکی و غیر شاکی، در قالب فایل Word ، به همراه فایل pdf مقاله انگلیسی.

عنوان اصلی مقاله:
The effects of service recovery on consumer satisfaction: a comparison between complainants and non-complainants

بخشی از متن ترجمه:
هدف اصلی این مطالعه بررسی تاثیر بهبود خدمات بر رضایت مشتریان است. به صورت ویژه درک از "عدالت" و تاثیر آن بر سطح رضایت مشتریان و نتایج رفتاری آنها بررسی می شود. همچنین در این مطالعه بررسی می شود که آیا "پارادوکس بهبود و بازیابی" وجود دارد یا خیر؟
طراحی/روش شناس / رویکرد تحقیق: داده ها با استفاده از یک پرسشنامه استاندارد جمع آوری شدند. پاسخ های 428 نفر بر اساس اینکه "آیا تا به حال به ارائه دهندگان خدمات شکایت کرده اند یا خیر؟" مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 10562 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx, pdf

تعداد صفحات: 30

حجم فایل:259 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل دانلود رایگان مقاله انگلیسی
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار RAR یا Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان این نرم افزار اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل ورد ترجمه مقاله
    فایل pdf مقاله انگلیسی