مقاله ترجمه شده استفاده از مجموعه داده های بزرگ در رفتار مصرف کننده آنلاین

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
مقاله ترجمه شده استفاده از مجموعه داده های بزرگ در رفتار مصرف کننده آنلاین: تجزیه و تحلیل کتاب شناختی و محاسباتی مبتنی بر متن کاوی تحقیقات قبلی، در قالب فایل Word.

عنوان اصلی مقاله:
The usage of large data sets in online consumer behaviour: A bibliometricand computational text-mining–driven analysis of previous research

بخشی از متن فایل:
این مقاله سیر تحول تحقیقات علمی راجع به استفاده از مجموعه داده های بزرگ در رفتار مصرف کنندگان آنلاین بین سالهای 2000 و 2018 گزارش می کند. بنابراین ، اطلاعاتی در مورد تحول این زمینه از نظر شناسایی نشریات و نویسندگان اصلی و همچنین چگونگی تکامل مطالب خاص در طی زمان را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این ، با استفاده از مدل سازی مطلب و تکنیک های تجزیه و تحلیل متن ، برخی از مطالب تحقیقاتی از تحقیقات مقالات منتشر شده موجود در مجموعه داده مشخص شده است و راهنمایی برای کسانی که می خواهند در این زمینه همکاری کنند ارائه می دهد. علاوه بر ان ، این مقاله با استفاده از مدل سازی مباحث ساختاری به منظور دستیابی به نتایج مفصل تر ، به روش مربوط به بررسی نشریات و تجزیه و تحلیل کتاب سنجی با مدل سازی مطالب انجام شده کمک می کند تا مباحث نهفته را از مطالب جمع آوری شده استخراج کند.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 10641 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:111 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل دانلود رایگان مقاله انگلیسی
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار RAR یا Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان این نرم افزار اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی فایل ورد ترجمه مقاله
    فایل پی دی اف مقاله انگلیسی را می توانید به رایگان دریافت نمایید.