پاورپوینت بررسی انواع پنجره در سازه‌ها

دسته بندي : کارآفرینی » معماری و عمران
توضیحات:
پاورپوینت بررسی انواع پنجره در سازه‌ها، در 43 اسلاید، همراه با تصاویر.

فایل مورد نظر حاوی بررسی انواع پنجرها، نوع شیشه و پروفیل‌‌های مختلف برای پنجره است.

شاید کمتر پیش بیاید اما حتما در دروسی مانند ساختمان و قبیل آن به بررسی مواردی همچون پنجره. سقف، کف و تاسیسات ساختمان نیاز پیدا خواهیم کرد. فایل مورد نظر حاوی بررسی کامل در رابطه با انواع پنجره میباشد و حاوی عکس‌های باکیفیت و مرتبط نیز هست.

بخشی از متن فایل:
پنجرهpvc و upvc
این نوع پنجره‌ها استفاده گسترده‌ای در صنعت ساختمان دارند. پروفیل‌های pvc و upvc مواد قابل بازیافتی هستند که برای طبیعت آسیب خاصی ایجاد نمی‌کنند. در حالت کلی upvc  متریال بهبود یافته‌ی نوع pvc  است. چرا که خاصیت انعطاف‌پذیر pvc را ندارد و همچنین عایق بهتری در برابر صدا و حرارت است. در واقع هر دوی این متریال به عنوان یک پلاستیک قوی و سبک در صنعت به کار گرفته می‌شوند، در pvc با افزودن روان‌کننده یک انعطاف خاصی ایجاد می‌شود که آن را برای لوله‌کشی (فاضلاب، آبیاری و …) بسیار کاربردی می‌کند. اما در upvc هیچ روان‌کننده‌ای اضافه نمی‌شود تا این متریال در نقش چوب و فلز بتواند بهترین پروفیل پنجره را ایجاد کند.
شیشه‌های سه جداره هم از نامشان پیدا هستند. این شیشه‌ها از سه لایه شیشه به جای دو لایه شیشه تشکیل شده اند که همراه به دو عدد اسپیسر است. این نوع از شیشه‌ها از سه شیشه تک جداره به اضافه دو اسپیسر تشکیل می‌شوند. به عبارت دیگر فضای خالی و تهی میان شیشه‌ها به وسیله، اسپیسر ایجاد می‌شود که ما بین آنها گاز آرگون برابر با فشار هوای بیرون تزریق می‌شود. دلیل این که از این نوع از شیشه ها، در مقایسه با شیشه‌های دوجداره، از یک شیشه و جداره مازاد استفاده می‌شود، امکان افزایش عایق بندی با شیشه سوم است.
دسته بندی: کارآفرینی » معماری و عمران

تعداد مشاهده: 11954 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 43

حجم فایل:30,557 کیلوبایت

 قیمت: 25,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل دانلودی حاوی پاور پوینت است.

  • گالری تصاویر :