عشق عجیب قریب من! (داستان درمانی)

دسته بندي : کتاب » داستانی
توضیحات:
در این فایل درمانی سعی شده در قابل روایت داستان زندگی دختری که شخصیت اسکیزوتایپال دارد و پسری که اعتماد به نفس پایینی دارد و با شخصیت ناجی خود تمام تلاشش را میکند که مشکلات دختر را حل کند تا او را عاشق خود کند.
داستان به راهکارهای مدیریت این رابطه ی پر مشکل و حل مشکلات میپردازد و کمک میکند دختر و پسر بهترین عکس العملها و تصمیمات را برای حفظ رابطه ی خود بگیرند.

(من زهرا رضایی روانشناس دارای مجوز 1506 از سازمان نظام روانشناسی تجربیات و تخصص خودم رو در قالب داستان به شما عزیزان تقدیم میکنم امیدوارم با استفاده از این تجارب روابطتون رو نجات بدین)
دسته بندی: کتاب » داستانی

تعداد مشاهده: 13473 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 26

حجم فایل:112 کیلوبایت

 قیمت: 34,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    درک داستانهای درمانی برای عموم آسان بوده و هر فردی با هر توان مالی و سطح تحصیلات و از هر کجای ایران میتواند از این راهکارهای تخصصی و مشاوره روانشناسی برای حل مشکلات خود بهره ببرد


  • محتوای فایل دانلودی:
    در این فایل درمانی سعی شده در قابل روایت داستان زندگی دختری که شخصیت اسکیزوتایپال دارد و پسری که اعتماد به نفس پایینی دارد و با شخصیت ناجی خود تمام تلاشش را میکند که مشکلات دختر را حل کند تا او را عاشق خود کند. داستان به راهکارهای مدیریت این رابطه ی پر مشکل و حل مشکلات میپردازد و کمک میکند دختر و پسر بهترین عکس العملها و تصمیمات را برای حفظ رابطه ی خود بگیرند

  • گالری تصاویر :