پاورپوینت ATM (نقش ها، وظایف و کارکرد)

دسته بندي : فنی و مهندسی » برق، الکترونیک و مخابرات
توضیحات:
پاورپوینت با موضوع ATM ، در قالب 14 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
ATM که عابر بانک هم نامیده شده دستگاهی الکترونیکی است که به مشتریان بانک این امکان را می‌دهد تا در هر زمان دلخواه به‌وسیلهٔ قراردادن کارت عابربانک خاصی در دستگاه و وارد کردن یک گذرواژه از حساب خود پول دریافت کرده یا موجودی حساب بانکی خود را بگیرند بدون اینکه نیاز به شمارشگر انسانی باشد. بسیاری از خودپردازها نیز به امکان واریز پول یا چک، جابجایی پول میان حساب‌های بانکی و حتی خرید تمبر را برای مشتریان فراهم می‌کنند.
به طور کلی هدف این سیستم انجام عملیات های رایج بانکی نظیر برداشت از حساب، واریز به حساب، انتقال از حسابی به حساب دیگر و کنترل موجودی از طریق سیستم عایر بانک است.

گام اول
هدف از تعیین این موضوع
امروزه در عصر تکنولوژی همه چیز در حال پیشرفت است. در زمینه های بانکی و مالی هم همه چیز رو به پیشرفت قرار گرفته است و منجر به ساخت دستگاه ATM گردیده است.اکنون ، انواع سازمانها در حال اتخاذ فناوری مدرن برای ارائه خدمات کارآمد به مشتریان هستند که ساخت دستگاه ATM از مهمترین آن ها می باشد. این مطلب تلاشی است برای یافتن عوامل مهم تأثیرگذار بر رضایت مشتری در خدمات خودپرداز و ساخت دستگاه ATM (دستگاه های خودکار).نتایج آزمون های صورت گرفته برای ساخت دستگاه ATM شامل موارد بسیاری می باشد که به اختصار برخی از موارد را بیان می کنیم. قابلیت اطمینان ، هزینه ساخت دستگاه ATM ، شبکه خودپرداز ، امنیت در معاملات ، محل استقرار و چگونگی ساخت دستگاه ATM از جمله مهمترین فاکتورها در رضایت مشتریان از محصول است.

فهرست مطالب:
مقدمه
گام اول : هدف از تعیین این موضوع
گام دوم : اهداف ATM ها
گام سوم : عملیات سیستم کار در ATM
گام چهارم : موجودیت های دستگاه های ATM
گام پنجم : صفات موجودیت ATM
گام ششم : وظایف نقش های ATM ها
دسته بندی: فنی و مهندسی » برق، الکترونیک و مخابرات

تعداد مشاهده: 23408 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:172 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 14 اسلاید، قابل ویرایش.