آزمایشگاه مجازی فیزیک

دسته بندي : علوم پایه » فیزیک
توضیحات:
آزمایشگاه مجازی فیزیک، آزمایشگاهی کامل با تمام امکانات و بدون محدودیت استفاده به همراه آموزش استفاده.

این سیستم به شما این امکان را میدهد تا مسائل و مفاهیم فیزیک را در محیطی مشابه با محیط واقعی آزمایشگاهی – بدون نیاز به ابزارآلات و دستگاههای واقعی و گران قیمت – شبیه سازی کرده و زوایای درک نشده آن را با وضوح کامل و قابل درک و فهم به دانش آموز و دانشجو آموزش دهید.

در این دوره آموزشی ، نحوه استفاده از این ابزار قدرتمند را -که در بیشتر کشورهای پیشرفته جهان در کنار درس فیزیک به منظور درک مفاهیم پیچیده فیزیک در مدارس و دانشگاهها تدیس میشود – از سطح مبانی تا پیشرفته آموزش می دهیم. در طی آموزش این نرم افزار یک مثال عملی استفاده از آن در شبیه سازی حرکت پرتابه و مسیر حرکت آن و نمودار تغییرات سرعت و جابجائی در زمان را که مربوط به پرتاب ماهواره هست را شبیه سازی و نمایش داده ایم.

حاصل دوره
با گذراندن این دوره آموزشی با دنیای شبیه سازی مفاهیم فیزیک آشنا شده و میتوانید از نتایج خارق العاده آن هم در بخش کاربرد فیزیک در صنعت و هم در روش تدریس کاملا متفاوت با حالت سنتی بهره مند شوید.

میتوانید در منزل یا محل کار خود در پشت کامپیوتر یک موضوع مورد نظر از فیزیک را در عرض حداکثر 10 دقیقه شبیه سازی کرده و نتیجه را بصورت نرم افزار یا فیلم ویدیوئی که با خود نرم افزار بسادگی قابل تهیه است در اختیار دانش آموزان و دانشجویان خود قرار دهید.

نکته خیلی مهم این است که نیازی نیست که حتما بصورت حضوری تدریس کنید بلکه میتوانید فیلم حاصل از نرم افزار را همزمان به صدها و هزاران نفر در سراسر دنیا ارسال نمائید.

فایل دانلودی حاوی لینک دانلود کامل 8 فایل ویدیویی در مجموع به مدت یک ساعت آموزش خالص به حجم 192 مگابایت می باشد
دسته بندی: علوم پایه » فیزیک

تعداد مشاهده: 24013 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

حجم فایل:11 کیلوبایت

 قیمت: 115,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل دانلودی حاوی یک فایل Word است که در آن لینک دانلود کامل 8 فایل ویدیویی در مجموع به مدت یک ساعت آموزش خالص به حجم 192 مگابایت قرار داده شده است.


  • محتوای فایل دانلودی:
    8 فایل ویدیویی در مجموع به مدت یک ساعت آموزش خالص