کتاب Get IELTS band 9 Academic WRITING TASK 2

دسته بندي : کتاب » زبانهای خارجی
توضیحات:
کتاب Get IELTS band 9 Academic WRITING TASK 2، در قالب فایل pdf و در حجم 70 صفحه.

کتاب Get IELTS band 9 Academic WRITING TASK 2 که فایل اصلی آن توسط تیم تولید محتوای ما از سایت آمازون خریداری شده است. این فایل با بهترین کیفیت و با قابلیت جستجو در متن است.

این دو کتاب پرفروش ترین کتاب سال در زمینه آموزش تسک دو آیلتس آکادمیک در سایت آمازون می باشد.

در این کتاب انواع essay ها که در تسک دو آیلتس آکادمیک مطرح می شود همراه با مثال های فراوان آموزش داده شده است. تمرکز این کتاب برای ساختار هایی است که بیشتر در متون آکادمیک بکار می رود و با رعایت این نکات شما قطعا نمره ای بالاتر از 7 خواهید گرفت.

در این کتاب ساختار عبارت ها و کالوکیشن های مهم در متون آکادمیک به شکل بسیار کاربردی به شما آموزش داده می شود. بعد از مطالعه این کتاب فوق العاده، لغات و اصطلاحاتی را می آموزید که اگزمینر شما را شگفت زده می کند تا نمرات بسیار بالایی در تسک دو رایتینگ آکادمیک به شما بدهد. در اصل، شما اگزمینر خود را سوپرایز می کنید. با مطالعه این دو کتاب، اگزمینر شما دیگر نمی تواند نمره ای کمتر از 7 به شما بدهد که این موضوع توسط نویسنده کتاب صد در صد گارانتی شده است.

به علاوه در این دو کتاب به شما یاد داده خواهد شد که چگونه در آزمون رایتینگ آیلتس جملات و عبارات معمولی و روزمره را به سادگی به عبارات پیچیده و پیشرفته تبدیل کنید.

از امتیازات دیگر این کتاب ارایه نمونه های بسیار زیاد رایتینگ است که موفق به کسب نمره 9 شده اند.

از آن جهت که ساختار متن در تسک دو رایتینگ آکادمیک و جنرال شبیه هم می باشد این کتاب برای کسانی که بصورت حرفه ای به دنبال نمره 8 و نیم یا 9 رایتینگ جنرال می باشند نیز می تواند بسیار مفید باشد.

نویسنده تسک دو آکادمیک آیلتس را در دو جلد نگارش کرده است اما شما می توانید تنها با یک خرید فایل اورجینال هر دو کتاب را دانلود نمایید.
دسته بندی: کتاب » زبانهای خارجی

تعداد مشاهده: 24163 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 70

حجم فایل:12,395 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل pdf