تحقیق مجموعه اندام های بدن

دسته بندي : علوم پایه » زیست شناسی
توضیحات:
تحقیق مجموعه اندام های بدن، در قالب فایل pdf و در حجم 218 صفحه و توضیحات کامل مرتبط با 98 عنوان از اندام های بدن.

یک مجموعه فوق العاده در 218 صفحه در مورد اندام های بدن در دو قالب pdf و word که مطالب آن دارای منبع دهی می باشند برای تهیه این مجموعه زحمت بسیار کشیده شده است و برای تمامی افرادی که در رشته هایی که به نحوی مرتبط با اندام های بدن انسان باشند مفید و قابل استفاده می باشد.

بخشی از متن:
 مفصل:
مَفصَل یا بندگاه، محل و همچنین وسیله اتصال استخوان با یک یا چند استخوان است. مفصل مجموعه‌ای از عناصر تشریحی است که دو یا چند استخوان مجاور را باهم متصل می‌سازد و برای حرکت و پشتیبانی استخوان‌ها ساخته شده است. گاه به این مجموعه عناصر، دستگاه مفصلی (به انگلیسی: Articular system) هم گفته می‌شود.
مفاصل بر اساس عملکرد و ساختار تقسیم‌بندی می‌شوند. تمام حرکاتی که توسط انسان صورت می‌گیرد بدون وجود مفصل انجام‌پذیر نیست. مفصل قسمت مهمی از بدن است و اصول بسیار دقیقی در ساختار مفصل به کار رفته است تا توانایی حرکت برای انسان بوجود بیاید. توانایی یک دونده استقامت به هنگام دویدن‌های طولانی، توانایی یک بازیکن بسکتبال به هنگام انجام حرکت سه گام و یا توانایی یک وزنه‌بردار به هنگام بالا بردن وزنه سنگین، و نیز انجام تمام حرکات  ورزشی به دلیل ارتباط محکم بین استخوان‌ها و وضعیت عالی قرار گرفتن ساختار مفصلی و خصوصیات آنها می‌باشد.

دسته بندی: علوم پایه » زیست شناسی

تعداد مشاهده: 20923 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 218

حجم فایل:10,853 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مجموعه دارای دو فایل پی دی اف و ورد می باشد که فایل ورد قابل ویرایش برای محققین است


  • محتوای فایل دانلودی:
    مجموعه دارای دو فایل پی دی اف و ورد می باشد