رابطه بین سرمایه فکری و بهره وری کارکنان در وزارت امور اقتصاد و دارایی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
تحقیق رشته مدیریت با موضوع رابطه بین سرمایه فکری و بهره وری کارکنان در وزارت امور اقتصاد و دارایی، در قالب فایل word و در حجم 163 صفحه، همراه با پرسشنامه های پژوهش و کلیه ضمائم.

چکیده:
هدف این پژوهش بررسی رابطه بین سرمایه فکری و بهره وری کارکنان در وزارت امور اقتصادی و دارایی است. این تحقیق براساس طرح تحقیق از نوع توصیفی- پيمايشي با تاکید برهمبستگی وب راساس هدف، ازنوع کاربردی می باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان و مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی شهر تهران می باشد، نمونه ی پژوهش شامل 333 نفر بود که به روش نمونه گیری تصادفی ظبقه ای انتخاب شده است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد (پرسشنامه سرمایه فکری بنتيس و پرسشنامه بهره وری هرسی بلانچارد وگلدسمیت) استفاده شده است که روایی آن از طریق تحلیل محتوی تأیید شده است و پایایی آن از طریق ضریب آلفای کرونباخ مورد آزمون قرار گرفته است که مقدار آلفای کرونباخ برای پرسشنامه سرمایه فکری 0.878 و برای پرسشنامه بهره وری 0.911 می باشد. معناداری رابطه بین متغیر های سرمایه فکری ( سرمایه انسانی ، ساختاری و مشتری) بهره‌وری کارکنان از روش همبستگی پیرسون مورد آزمون قرار گرفت و معناداری تمامی رابطه ها موردتأیید قرار گرفت.

فهرست کلی مطالب:
چکیده
مقدمه
فصل اول: کلیات پژوهش
فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
فهرست منابع
پرسشنامه پژوهش
ضمائم
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 22837 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 163

حجم فایل:271 کیلوبایت

 قیمت: 38,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.
    پس از دانلود و نصب نرم افزار، روی فایل دانلودی خود کلیک راست کرده، و گزینه Extract here را انتخاب نمایید. فایل از حالت فشرده خارج خواهد شد.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش پایان نامه