مقاله ترجمه شده رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: استراتژیهای رقابتی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
مقاله ترجمه شده رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفاهیمی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار، در قالب فایل word و در حجم 17 صفحه به همراه مقاله انگلیسی زبان اصلی.

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 8 صفحه و مربوط به سال 2007 می باشد.

عنوان مقاله زبان اصلی:
Transformational leadership and market orientation: Implications for the implementation of competitive strategies and business unit  performance
سال انتشار: 2007
محل انتشار:

Journal of Business Research 60 (2007) 314–321


چکیده:
براساس دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت، بویژه دیدگاه مبتنی بر شایستگی و داشتن صلاحیت در ایجاد استراتژی، مولفین یک مدل کامل از منابع، مزیتهای رقابتی و زنجیره عملکرد شرکت را توسعه داده و مورد بررسی قرار داده اند. اصل موضوع مدل رهبری تحول آفرین و بازارگرایی برای مدیریت به ترتیب مبتنی بر شایستگی مدیریتی و شایستگی تحول آفرینی می باشند. این شایستگی ها باید به بازار هدایت شوند و از طریق استراتژی های رقابتی مانند استراتژی های تمایز در نوآوری، تمایز در فعالیتهای بازاریابی و رهبری هزینه به مزیت های رقابتی تبدیل شوند. در حقیقت این مزیتهای رقابتی به ایجاد ماتریس عملکردی متفاوت شرکتها به صورت کارایی و اثربخشی کمک می کنند. مولفین بعضی از مفهوم های استراتژی رقابتی را با استفاده از یک دیدگاه مبتنی بر منابع (شایستگی و صلاحیت ) همراه با مفهوم های مدیریتی مورد بحث قرار می دهند.



دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 20623 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:382 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته های مدیریت و حسابداری و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word ترجمه فارسی رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار به همراه مقاله اصلی زبان انگلیسی